Fri fragt ved køb over 399kr
Indkøbskurv 0
Kan jeg ændre min ordre?

Der mangler en vare, eller jeg har modtaget en forkert vare Hvis du har modtaget en forkert vare, skal du kontakte kundeservice på mail, hvor du oplyser ordrenummer, beskriver fejlen og vedhæfter billeder. Det kan være en god ide at tjekke on der er varer, der har gemt sig i det fyld som evt. ligger i kassen. Vores kundeservice medarbejder vil hjælpe dig med resten!

Hvornår bliver min ordre leveret?

Vi har brug for dit navn og ordrenummer at fuldføre annulleringen. Dit ordrenummer er inkluderet i din ordrebekræftelse e-mail.

Er din ordre afsendt? Track den nemt selv hos post Danmark eller GLS

Der mangler en vare, eller jeg har modtaget en forkert vare Hvis du har modtaget en forkert vare, skal du kontakte kundeservice på mail, hvor du oplyser ordrenummer, beskriver fejlen og vedhæfter billeder. Det kan være en god ide at tjekke on der er varer, der har gemt sig i det fyld som evt. ligger i kassen. Vores kundeservice medarbejder vil hjælpe dig med resten!

Hvorfor kan jeg ikke se track and trace på mon ordre?

Der mangler en vare, eller jeg har modtaget en forkert vare Hvis du har modtaget en forkert vare, skal du kontakte kundeservice på mail, hvor du oplyser ordrenummer, beskriver fejlen og vedhæfter billeder. Det kan være en god ide at tjekke on der er varer, der har gemt sig i det fyld som evt. ligger i kassen. Vores kundeservice medarbejder vil hjælpe dig med resten!

Jeg har fortrudt mit køb, hvad gør jeg?

Der mangler en vare, eller jeg har modtaget en forkert vare Hvis du har modtaget en forkert vare, skal du kontakte kundeservice på mail, hvor du oplyser ordrenummer, beskriver fejlen og vedhæfter billeder. Det kan være en god ide at tjekke on der er varer, der har gemt sig i det fyld som evt. ligger i kassen. Vores kundeservice medarbejder vil hjælpe dig med resten!

Varen er defekt - hvordan reklamerer jeg?

Der mangler en vare, eller jeg har modtaget en forkert vare Hvis du har modtaget en forkert vare, skal du kontakte kundeservice på mail, hvor du oplyser ordrenummer, beskriver fejlen og vedhæfter billeder. Det kan være en god ide at tjekke on der er varer, der har gemt sig i det fyld som evt. ligger i kassen. Vores kundeservice medarbejder vil hjælpe dig med resten!

Kan jeg ændre min ordre?

Der mangler en vare, eller jeg har modtaget en forkert vare Hvis du har modtaget en forkert vare, skal du kontakte kundeservice på mail, hvor du oplyser ordrenummer, beskriver fejlen og vedhæfter billeder. Det kan være en god ide at tjekke on der er varer, der har gemt sig i det fyld som evt. ligger i kassen. Vores kundeservice medarbejder vil hjælpe dig med resten!

Hvornår bliver min ordre leveret?

Der mangler en vare, eller jeg har modtaget en forkert vare Hvis du har modtaget en forkert vare, skal du kontakte kundeservice på mail, hvor du oplyser ordrenummer, beskriver fejlen og vedhæfter billeder. Det kan være en god ide at tjekke on der er varer, der har gemt sig i det fyld som evt. ligger i kassen. Vores kundeservice medarbejder vil hjælpe dig med resten!

Er din ordre afsendt? Track den nemt selv hos post Danmark eller GLS

Der mangler en vare, eller jeg har modtaget en forkert vare Hvis du har modtaget en forkert vare, skal du kontakte kundeservice på mail, hvor du oplyser ordrenummer, beskriver fejlen og vedhæfter billeder. Det kan være en god ide at tjekke on der er varer, der har gemt sig i det fyld som evt. ligger i kassen. Vores kundeservice medarbejder vil hjælpe dig med resten!

Hvordan annullerer jeg min ordre ?

Der mangler en vare, eller jeg har modtaget en forkert vare Hvis du har modtaget en forkert vare, skal du kontakte kundeservice på mail, hvor du oplyser ordrenummer, beskriver fejlen og vedhæfter billeder. Det kan være en god ide at tjekke on der er varer, der har gemt sig i det fyld som evt. ligger i kassen. Vores kundeservice medarbejder vil hjælpe dig med resten!

Hvordan annullerer jeg min ordre ?

Der mangler en vare, eller jeg har modtaget en forkert vare Hvis du har modtaget en forkert vare, skal du kontakte kundeservice på mail, hvor du oplyser ordrenummer, beskriver fejlen og vedhæfter billeder. Det kan være en god ide at tjekke on der er varer, der har gemt sig i det fyld som evt. ligger i kassen. Vores kundeservice medarbejder vil hjælpe dig med resten!